، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ما سه نفریم

دوم مهر

1393/7/3 0:01
نویسنده : مامان مریم
319 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولدت مبارک خوشگل مامان

محبت

 

سال گذشته یک چنین شبی مامان از اوضاع و احوال خودم فهمیدم که تا چند ساعت دیگه میتونم تو بغلم بگیرمت. شب فراموش نشدنی بود. اون شب و روز بعدش از بهترین روزهای زندگی من هستن که تا زنده ام احساسشو فراموش نمیکنم.

تا صبح توی خونه قدم میزدم. صبح رفتم بیمارستان و ساعت 11:50 شما رو گذاشتن تو بغلم.

خیلی خوشحال بودم و پر از انرژی.

باورم نمیشه که یک سال از اون روز میگذره و فردا خوشگل خانم من یک ساله میشه.

امیدوارم عمر طولانی و مفیدی داشته باشی.

پسفردا برات جشن تولد گرفتیم توی یه تالار نزدیک خونمون.

بعدا توضیحات و عکساشو میذارم برات.

فعلا باید برم چون کلی کار دارم

میبوسمت عشقم

بازم تولد قشنگت مبارک

بوسبوسبوس

 

پسندها (2)

نظرات (0)