، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ما سه نفریم

هفته 20

1392/3/1 14:21
نویسنده : مامان مریم
100 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم، دیگه مطمئنم که داریم صاحب یه دختر میشیم. من همیشه از داشتن دختر میترسیدم، چون احساس میکردم بار سنگینی روی دوشم قرار میگیره که بخوام خوب تربیتش کنم؛ چون همیشه از خاله زنک بازی متنفر بودم و دوست نداشتم دختری داشته باشم که بخواد درگیر این مسایل بشه. یا از اینکه تو جامعه ما همیشه در حق خانما اجحاف میشه و خودم سختیهاشو کشیدم و میدونم که چقدر باید تلاش کنی تا قدرتتو ثابت کنی،دوست نداشتم یه دختری داشته باشم که بخواد تمام این چیزا رو تجربه کنه. نمیخواستم یک عمر همه فکر کنن باید حمایتت کنن وگرنه نمیتونی زندگی کنی. اما خب حالا که خدا داره تورو بهم میده ازش ممنون و سپاسگزارم و تو رو با هیچ چیز توی دنیا عوض نمیکنم. فقط میدونم که باید خیلی تلاش کنم تا اونجوری که میخوام بزرگ بشی و یک دختر مستقل و آزاد و قوی باشی  که همیشه من و پدرت بهت افتخار کنیم.

دختر قشنگم آرزو میکنم همیشه با دید باز و فکر روشن زندگی کنی و از زندگیت لذت ببری. من و پدرتم هر کاری از دستمون بربیاد برات میکنیم. خیلی دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هستی شیرین زبون
1 خرداد 92 14:36
سلام.روزت بخیر امیدوارم روزهای خوبی رو پشت سر بذاری. روزهای خوبی که دیگه تکرار نمیشن... من امروز تازه وبلاگ شما رو دیدم و تبریک عرض میکنم بابت دختر نازی که خدا نعمت بودنش رو بهت داده. خوشحال میشم به من سر بزنی. با اجازت لینک می کنم... منتظرتم...