، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ما سه نفریم

دل نوشته

1392/3/10 12:10
نویسنده : مامان مریم
162 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم، هنوز به گفتن کلمه دخترم عادت نکردم. گاهی اوقات اصلا باورم نمیشه که دارم مادر میشم. از خودم میپرسم یعنی از این به بعد چی قراره بشه؟ اومدنت چه تاثیری توی زندگی ما میذاره؟ چه احساسی بهت خواهیم داشت؟

گاهی خیلی احساس سردرگمی میکنم. آیا مادر خوبی خواهم بود؟ آیا در کنار مادری خوب، همسر خوبی هم خواهم بود و آیا در کنار اینها میتونم همچنان اونطوری که دوست دارم زندگی کنم؟نکنه از خودم فاصله بگیرم! نکنه بعد از یه مدت بفهمم به یه آدم جدید تبدیل شدم که خودم دوسش ندارم!

وای خدایا به اینجاش که میرسم خیلی دلم میگیره....

امیدوارم با به دنیا اومدنت به این سردرگمیها پایان بدی و به آرامش برسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هستی شرین زبون
13 خرداد 92 2:34
مادر شدن با این دنیایی که آلان توشی خیلی فرق می کنه. لذت هایی داره که هیچ کس جز مادر تجربه اش نمی کنه. از بعدش نترس. تو اونجوری خواهی بود که خودت میخوای. بد وخوبش فقط به تو بستگی داره.