، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ما سه نفریم

هفته 31

1392/5/7 18:17
نویسنده : مامان مریم
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. امروز وارد هفته سی و یکم شدیم.هوراااا

هر روز داریم به روز موعود نزدیکتر میشیم و من هم خوشحالترم و هم هیجان بیشتری دارم و هم نمیدونم قراره چه چیزایی رو تجربه کنیم.

الان باید حدوا 38 سانتیمتر قد و 1400 گرم وزن داشته باشی گاوچران

حس میکنم داری بزرگتر میشی تکون خوردنات بیشتر و محکمتر شده. کم کم داره جات تنگ میشه اما نگران نباش چند هفته دیگه میای بیرون و میتونی راحت دستا و پاهاتو تکون بدی.قربون اون دست و پای کوچولوت برم من قلبقلبقلب

راستی کیان کوچولو 5 روز دیگه به سلامتی به دنیا میاد و من و بابایی هم برای بغل کردن دختر نازمون روزشماری میکنیم.

راستی عمو مرتضی برات یه عروسک نینی خریده که خیلی ناز و بامزست. اینم عکسشه:

نینی

هفته  آینده قراره با بابایی بریم سونوگرافی که بابایی هم بتونه برای اولین بار ببیندت و صدای قلبتو بشنوه آخه تا حالا هرجا رفتیم بابایی رو راه ندادن. ناراحت

دکتر میگفت باید واکسن کزاز بزنم. احتمالا پسفردا میرم میزنم.

کم کم باید بیمارستانی که قراره توش به دنیا بیای رو هم انتخاب کنیم. باورم نمیشه که اینقدر به اومدنت نزدیک شدیم. انگار همین دیروز بود که فهمیدم تو دلم یه فرشته کوچولو دارم.

راستی امشب شب قدره،شب 21 ماه رمضان.میگن این شب شبیه که خداوند درهای رحمتشو بیش از پیش به روی ما آدما باز میکنه. پارسال اینموقع از خدا خواستم که امسال تو کوچولوی نازم تو دلم باشی و خداروشکر میکنم که همه چیز تا اینجا خوب پیش رفته. امسالم دعا میکنم که کمک کنه بتونیم صحیح و سالم توی بغلمون بگیریمت و ازش میخوام این لذت رو به کسانی که آرزوشو دارن بچشونه. برای تمام نینی ها و مامان و باباهاشونم آرزوی سلامتی میکنم از جمله کیان کوچولو، یاسمن،پارسا، پارمیس و پانیذ و ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یسنا
7 مرداد 92 18:42
ایشالا زایمان راحتی داشته باشی عزیزم


خیلی ممنون عزیزم.