، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ما سه نفریم

هفته 33 و نزدیک شدن به روز موعود

1392/5/20 11:36
نویسنده : مامان مریم
133 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روز هفته 32 و فردا وارد هفته 33 میشیم. یه زمانی وقتی وبلاگ دوستامونو میخوندم با خودم میگفتم خوش به حالشون که هفته های آخرن اما الان خودمم دارم روز به روز به آخر راه نزدیک میشم. استرس

اگه بگم اصلا استرس ندارم دروغ گفتم و اگرم بگم خیلی نگرانم بازم دروغ گفتم. راستش فقط یک کم دلهره و هیجان دارم. هنوز نمیدونم کدوم بیمارستان باید برم و اینکه دکترم چطور کارشو انجام میده و اینکه نینی سالم دنیا میاد؟ آیا اصلا نینی سالم هست؟ آیا قبل و بعدش خیلی قراره سخت بگذره و اینکه بعدش چقدر میتونم کارامو خودم بکنم؟؟

دلم نمیخواد مزاحم هیجکس باشم و دوست دارم مثل همیشه رو پای خودم بایستم. از خدا میخوام کمکم کنه که زایمان راحتی رو تجربه کنم و بعدش بتونم زود به زندگی روزمره برگردم. از دوستای عزیزمم میخوام که برام دعا کنن.

راستی دخترم اتاقت دیگه تقریبا کامل شده فقط موکتش مونده که اونم این یکی دو روزه میریم میخریم. حتما وقتی کامل شد عکساشو اینجا میذارم که دوستامونم ببینن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساینا
20 مرداد 92 11:50
عززززیزم هیچ نگران نباش ایشالله همه چیخوب پیشمیره و نی نی تپلمپلترو سالم بغل میکنی
هیچاتفاقی قشنگتر از این نیست و هیچ حسی قشنگتر از مادر شدن نیست
برات آرزوی یه زایمان راحت رو دارم


بازم بهم سر بزنی ممنون میشم عزیزم.
مامان برفین ناز
20 مرداد 92 12:10
سلام مامان آینده البته تا 4 یا 5 هفته .....دیگه میدونم این روزها خیلی کند میگذره اما وقتی نی نی دنیا بیاد دلت واسه این روزها هم تنگ میشه پس تا میتونی از خودت عکس بگیر که بعد 3/4 ماه دیگه یه عالم دیگه ای داره.... مریم جون ان شاالله نی نی سالم و خوشگلی داشته باشی تند تند میام پیشت شما هم پیش ما بیا


خیلی ممنونم عزیزم. واقعا ممنون