، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ما سه نفریم

بقیه سیسمونی+ هدیه های دخترم

1392/5/24 17:34
نویسنده : مامان مریم
930 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تو چند روز گذشته روتختیت رو دوختم. خیلی خوشگل شد. همونی شد که میخواستم و تو ذهنم داشتم. خیلی لذتبخش بود که خودم داشتم برات میدوختمش. مبارکت باشه عزیزم.

اینم عکسهای روتختیت:

روتختی 1

 

روتختی 2

لوستر و چراغ دیواری( دیوارکوب) رو هم که بابایی زحمت نصبشو کشید:

لوستر

دیوارکوب

دیروزم خاله جون برات پتو و سرویس حوله ات رو خریده بود و آورد:

پتو

حوله

برات دستکش و شال گردن ست با کلاه و پاپوشی که قبلا بافته بود رو هم آورد:

شال

دایی مجید هم یه کارت هدیه دیشب برات آورد که خودم برات هرچی لازم داری بخرم.

کارت هدیه

امروزم مادرجون و عمه جون برات دوتا پیراهن کوچولو آوردن

این کادوی مادرجون:

مادرجون

اینم کادوی عمه جون:

عمه جون

راستی یادم رفته بود بگم زندایی برات یه بلوز و شلوار کوچولو بافته:

زندایی

لوازم بهداشتیت هم فعلا کامله:

لوازم بهداشتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا
8 شهریور 92 20:13
مریم جون همه چی عالی و فوق العاده قشنگ به ویژه رو تختیش..عالی شده خیلی خوشکل.دستت درد نکنه ایشالله از همشون بهسلامتی استفاده کنه.. راستی بر اساس تجربه میگم.. من تمام شیشه شیرارو امتحان کردم هیچی Avnet که همون فیلیپسِ نمیشه...عالیه ها. خیلی عالی ازنفخ بچه هم جلوگیری میکنه..ولی ایشالله که شیر خودتو کامل بخوره و مثل من مجبور نشی شیر خشک بدیش.مواظب خودت باش عزیزدلم