، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ما سه نفریم

پایان هفته 34

1392/6/4 19:15
نویسنده : مامان مریم
192 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز روز آخر هفته 34 بود و فردا وارد هفته 35 میشیم. همیشه جاهای مختلف خونده و شنیده بودم که ماه آخر خیلی دیر میگذره اما برای من که اینطور نیست. انگار روزا دارن خیلی خیلی زود میگذرن. طوریکه گاهی احساس میکنم ممکنه به همه کارام نرسم تعجبتعجب

دیگه تقریبا قطعی شده که کدوم بیمارستان میرم فقط میمونه دکترمون. چون خانم دکتر قبلی نمیتونه زایمان انجام بده ناراحت

ولی من اصلا نگران نیستم. شمام نگران نباش. یه دکتر خوب دیگه پیدا میکنم. لبخند

فقط خوب خوب رشد کن  و یادت باشه که تا آخر شهریور بیای بغل مامان و بابا گاوچران

گل دختر خودمی. یکی یدونه ی منی عزیزم. بووووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا
8 شهریور 92 20:15
شالله به زودی بغلش کنی . خیلی استراحت کن که به دنیا اومد انرژی داشته باشی برا شب زنده داریاش


مرسی عزیزم. وای وای وای! نگو