، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ما سه نفریم

بدون عنوان

1391/12/13 19:43
نویسنده : مامان مریم
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی عزیزم. بعد از چند روز دوباره میخوام برات بنویسم. آخه هفته ای که گذشت کلا کرج بودیم، هم مامانی یک کم استراحت کردم هم یک کم خرید کردم. میخواستم واسه شما هم یه لباس خوشگل عیدی بخرم اما چون اولین لباسته دوست دارم با بابایی دوتایی بریم بخریم.

امروز ایمیلهامو چک میکردم دیدم خاله هما عکسای هومن جانو برام فرستاده. هومن جان 20 ماهشه و خیلی تو دل برو و نازه. من فقط وقتی دو ماهه بوده دیدمش اما همیشه خاله هما زحمت کشیده و عکساشو برام فرستاده. خاله هما از دوستای دوران کارشناسی ارشد مامانه. ایشالا شما هم چه دختر باشی و چه  پسر، یه روز با هومن جان آشنا و دوست میشید. دوستی

داشتن دوست خوب تو زندگی خیلی مهمه. آخه آدم خیلی به دوستهاش نزدیکه و جزء مهمی از شخصیت اجتماعی آدم تو همین دوستیها شکل میگیره. اینکه با چه کسانی دوست بشی و چه نوع تربیت و طرز فکری داشته باشن میتونه خیلی رو آینده آدم تاثیر داشته باشه. چون با دوستات بازی میکنی و شاد میشی بازی با هم درس میخونید درس   از هم چیزهای زیادی یاد میگیرید و کلی کارای دیگه .....  دوستانه

 

امیدوارم همیشه من و بابایی تو لیست دوستای نزدیکت باشیم و همچنین همیشه کلی دوستای خوب در کنارت داشته باشی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)