، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ما سه نفریم

سونوگرافی هفته شانزدهم

1392/2/5 18:39
نویسنده : مامان مریم
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. از دوشنبه شب میخوام برات بنویسم فرصت نمیشه. یادته گفتم سه شنبه غروب باید برم سونوگرافی غربالگری و تعیین جنسیت؟

دوشنبه از آزمایشگاه تماس گرفتن و گفتن یه سونوگرافی جدید میخوان .منم بدو بدو رفتم مطب خانم دکتر برام نوشت و رفتم سونوگرافی آرین. کلی نشستم تا نوبتم شد. آقای دکتر اول استخوان بینیتو نگاه کرد و گفت خداروشکر کاملا تشکیل شده و ضخامتشم 1.4 میلیمتره. الهی قربون اون بینی کوچولوت برم کوچولو

بعدشم یه سری چیزای دیگه رو اندازه گرفت و گفت همه چی خوبه و منم کلی خدا رو شکر کردم. آخرسر از دکتر خواستم که ببینه جیگر مامان دخمله یا پسر که اقای دکتر گفت: گل پسری

البته آقای دکتر بعدش گفت ولی قسم نمیخورما! آخه زیگولش هنوز خیلی کوچیکه!!!!!

قربون خودت و زیگول کوچولوت برم من قلبقلب

با اینکه میدونم گل پسری ولی بازم هفته دیگه میرم که مطمئن باشم آخه دیگه کم کم میخوام وسایلتو بخرم عزیزم.

راستی امروز آستر لحاف و تشک و بالشتو دوختم. خیلی ذوق دارم. دوست دارم خودم برات بدوزمشون. هروقت حاضر شد عکسشو میگیرم و اینجا هم میذارم که دوستامونم ببینن و نظر بدن.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)