، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ما سه نفریم

پایان هفته شانزدهم

1392/2/2 17:21
نویسنده : مامان مریم
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان. امروز اولین روز از هفته هفدهمه. به سلامتی چهار ماهو پشت سر گذاشتیم. گرچه دوماهش خیلی سخت گذشت اما به سختیش میارزید. از اینکه هستی و سالمی خیلی خوشحالم. نتیجه آزمایشات غربالگری مرحله اول که خداروشکر سالم بود، دیروزم آزمایشات مرحله دومو انجام دادم. فردا جوابش حاضر میشه. دیروز که رفته بودم آزمایش بدم، نمیدونی چقدر وسوسه شده بودم که برم سونوگرافی ببینم آخه تو کوچولوی ناز من دختری یا پسر؟

اما اون دوتا جایی که مورد تایید بود و میخواستم برم هردو خیلی شلوغ بودن. نتیجه این شد که فردا عصر برم. خیلی استرس دارم. نمیدونم چرا! نمیدونم اگه هرکدومش باشی چه واکنشی نشون میدم و چطوری باید باهات ارتباط برقرار کنم؟ معمولا همه مادرا با دختراشون راحتترن ولی من همش فکر میکنم اگر دختر باشی باید چطوری باهات ارتباط برقرار کنم. آخه به نظرم دخترا خیلی پیچیده تر از پسران ولی نگران نباش بالاخره یه راه حلی پیدا میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ترمه
2 اردیبهشت 92 17:47
سلام مامانی.بسلامتی انشالا. جمع سه نفرتون پایدار