، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ما سه نفریم

هفته 26

1392/4/8 12:14
نویسنده : مامان مریم
78 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم الان تو هفته 26 هستیم و تا دیدن روی ماهت حدودا 3 ماه باقی مونده. این روزا بیشتر متوجه حرکتهات میشم. بعضی اوقات خودتو زیر دلم گلوله میکنی، میری اون زیر میشنی و هرچی خواهش میکنم بالا نمیای قهر خب مامانی دلم درد میگیره دیگه... نکن این کارارو.

دیروز کرج بودیم. با خاله ها و دایی حسین اینا رفته بودیم پارک. چقدر بچه های کوچولوی خوشگل دیدیم اما بابایی همش میگفت دختر ما از همشون خوشگلتره !!!نیشخند خیلی دوست داره ها!

همش با خودم میگفتم یعنی سال دیگه این موقع بچه ما هم داره بازی میکنه؟

یعنی چه شکلی میشه؟ توپول یا ظریف؟ مو فرفری یا صاف؟ سفید یا سبزه؟ کم مو یا پر مو؟ چشماش چه رنگی میشه؟

خیلی دوست دارم زودتر ببینمت. اما از همه اینا گذشته از صمیم قلبم فقط آرزو میکنم که سلامت باشی. من و بابایی خیلی نگران سلامتیت هستیم ولی من مطمئنم که قوی و سالمی. 

دوستت داریم عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)