، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ما سه نفریم

تیر 92- ماه هفتم بارداری

1392/4/21 13:43
نویسنده : مامان مریم
172 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم الان تو هفته 27 هستیم و ماه هفتم رو شروع کردیم. خداروشکر تا به حال همه چیز خیلی خوب بوده. امیدوارم از این به بعد هم خوب خوب پیش بره و سالم و سلامت به این دنیا بیای.

هفته پیش جمعه آزمون استخدامی شهرداری بود. شرکت کرده بودم و بابایی ما رو برد آزمون دادیم. حالا باید ببینیم نتیجه چی میشه.

راستی دیروز با بابایی رفته بودیم فروشگاه برای خونه خرید کنیم، یه شامپو و یه صابون و یه گوش پاک کن و یه زیرانداز تعویض هم برای شما خریدیم. وقتی نینی های کوچولو رو تو بغل مامانا و باباهاشون میدیدم همش از خودم میپرسیدم یعنی چند ماه دیگه ما هم باید با نینی مون بیایم خرید؟! گاهی اصلا باورم نمیشه دارم مامان میشم. خیلی عجیبه؛ من همیشه در مورد بچه های دیگه میدونستم چه احساسی دارم و چکار باید بکنم اما حالا که نوبت بچه خودم شده انگار گیج و منگم. امیدوارم با اومدنت این احساسات منم به احساسات واقعی تبدیل بشه و سرشار از ایده و انگیزه بشم. البته الانم خیلی دوست دارم عزیزم فقط هنوز یک کم با احساسات خودم درگیرم. امیدوارم بتونی درکم کنی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)