، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ما سه نفریم

فرش اتاق دخترم

1392/4/22 12:52
نویسنده : مامان مریم
480 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام. و اما بگم از داستان فرش اتاقت:

راستش اتاقی که الان قراره اتاق شما بشه قبلا اتاق کار ما بود. یه فرش 4 متری خوشگلم توش بود که تصادفا رنگشم با تخت و کمد و وسایل شما همخوانی داشت. بنابراین من تصمیمم این بود که دیگه فعلا برای اتاقت فرش نخریم اما دیروز که داشتیم اتاق خواب خودمونو تغییر دکوراسیون میدادیم به این نتیجه رسیدیم که برای اون فرش تو اتاق خودمون جا داریم و به عبارتی با چیدمان جدید اتاقمون به اون فرشه هم نیاز داریم. بابایی هم سریعا رفت آورد و انداختش تو اتاق خودمون و گفت از اولشم دوست نداشتم فرش اتاق دخترم نو نباشه. خلاصه؛ قرار شد که بعدا بریم و برای اتاقت موکت یا فرش نو بخریم. اما همین که دیشب رفتیم بیرون از خونه بابایی رفت سراغ چندتا مغازه فرش فروشی و یه فرش خوشگل واسه اتاقت خریدیم. من میخواستم بیشتر بگردم شاید فرشهای قشنگتری پیدا کنم اما وقتی اونهمه هیجان و اشتیاق باباییتو دیدم اصلا دلم نیومد تو ذوقش بزنم و البته واقعا هم فرش قشنگی برات انتخاب کرد و من هم موافقت کردم. ایشالا مبارکت باشه عزیزم. عکسشو اینجا میذارم. یادت باشه وقتی به دنیا اومدی با چندتا بوس خوشمزه از بابایی مهربونت تشکر کنی عزیزم. چون خیلی خیلی دوست داره.

فرش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)