، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ما سه نفریم

روشا 4ماهه میشود

1392/11/5 9:29
نویسنده : مامان مریم
85 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم

یک ماه دیگه رو هم به سلامتی پشت سر گذاشتیم. گرچه این روزا خیلی خسته میشم و دیگه زیاد وقتی برای خودم ندارم اما از اینکه دارم وقتمو برای شما صرف میکنم خیلی خوشحالم.الانم مثل یه پیشی کوچولو خوابیدی.

2 روز پیش یعنی 5شنبه شما 4ماهه شدی. خاله جون صبح زحمت کشید از کرج اومد و شما رو بدیم قد و وزن و واکسن. بعدشم چون عجله داشتن بدون ناهار رفتن. ناراحت

قدت 62 سانت

وزنت 5700 گرم

دور سرت42

شب تا صبح تب داشتی. هرچی بهت قطره استامینوفن میدادیم بالا میاوردی اما بالاخره بابا با ترفند چند قطره بهت داد و تبت سریع اومد پایین. قربون تحملت برم که با اونهمه تب اصلا گریه نمیکردی فقط آروم و مظلومانه ناله میکردی. وقتی بغلت میکردم بهت شیر بدم پوستم میسوخت. البته نذاشتیم تبت از 38 درجه بالاتر بره اما خب بازم همون نیم درجه خیلی داغت کرده بود. خلاصه خیلی شب تلخی بود و گذشت.

راستی دیروز برای اولین بار بردیمت یه جای شلوغ: نمایشگاه لوازم خانگی. اولش خیلی خوشت اومده بود و با کنجکاوی اینور اونورو نگاه میکردی اما بعدش خوابت گرفت و از اینکه شلوغی نمیذاشت راحت بخوابی عصبانی شده بودی. ما هم زود آوردیمت خونه که استراحت کنی عزیزم.

الانم داری تلویزیون نگاه میکنی و سریال عقاب سرخ میبینیعینک

دوست دارم زودتر زمستون تموم بشه که بتونیم بریم بیرون با هم بگردیم دخترمگردش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پروشات
5 بهمن 92 12:42
سلام مرسی ازحضورت انشاا... زودتر روشا خوب شه
شیرین مامان روشا
12 بهمن 92 18:03
سلام عزیز انشاا... دختر نازت همیشه سالم و سلامت باشه برام خیلی جالب بود وقتی سن دختر خوشگلت رو دیدم منم یه دخترناز دارم که اسمش روشاست و 22 مهر امسال به دنیا اومده فقط چند روز کوچولوتر از فرشته شماست موفق باشید