، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ما سه نفریم

حالت تهوع مامانی

1391/11/28 18:59
نویسنده : مامان مریم
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. چند روزه چیزی برات ننوشتم. آخه حالم اصلا خوب نبوده.ناراحت

از یه طرف حالت تهوع شدید داشتم و نمیتونستم چیزی بخورم و بیحال میشدم، از یه طرفم اضطراب و بیقراری اذیتم میکرد. کلافه

امروزم که یک کم سرفه میکنم اما یک کم نسبت به روزای قبل بهترم. خنثی

امیدوارم زودتر این حالتهای بد تموم بشه و آرامش بهم برگرده. برام دعا کن فرشته کوچولوی من فرشته

از خدا بخواه که بهم آرامش بده و تواناییمو بیشتر کنه که بتونم از پس همه چیز بربیام. آخه من نمیخوام یه مامان ضعیف و افسرده باشم. میخوام شاد و سرحال و سالم باشم که ازت خوب محافظت کنم. آخه تو نینی ناز منی و دوست دارم. میخوام یک عمر با سلامتی زندگی شاد و خوبی رو داشته باشی. ایشالا قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)