، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ما سه نفریم

هفته پنجم

1391/11/16 17:36
نویسنده : مامان مریم
94 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم. این هفته سومین هفته است که تو دل مامانی و دکترا میگن این یعنی اینکه مامان تو هفته پنجم بارداریم. زنگ زدم دکتری که عمه جون معرفی کرد، گفت دوشنبه هفته بعد بریم پیشش، یعنی یک هفته دیگه میتونم تورو ببینم. هوراااا قلب

فکر کنم الان اندازه یه دونه کنجد باشی نیشخند قربون قدت برم. چقدر بزرگی!! لبخند

الان دو روزه که مامانی خواب آلو شدم. من که هیچوقت بعدازظهرا نمیخوابیدم، حالا وقتی بابایی میره سرکار یکی دو ساعتی لالا میکنم. الانم تازه بیدار شدم نیشخند خوشحالم که فعلا مشغول کار نیستم چون میتونم با خیال راحت استراحت کنم اما وقتی شما بیای و یک کم بزرگ بشی میخوام به دنیای بیرون هم برگردم. آخه مامانی خیلی خسته میشم اینطوری؛ ولی قول میدم اولویت اولم همیشه تو و بابایی باشید عزیزم ماچ  البته شما هم باید باهام همکاری کنید میدونی که مامانی ایده های بزرگی توی سرم دارم خیال باطل که تا حالا برای رسیدن بهشون خیلی تلاش کردم و فعلا ترجیح دادم با شما بودن رو تجربه کنم و بعد دوباره با همدیگه ادامه راه رو بریم!

البته فعلا جز به سلامتی تو جیگر خوشگلم به هیچی فکر نمیکنم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)